fredag 5 december 2008

Isak sakpar blogg. Sensation! skriver dagstidningarna

Eventuellt kommer chefsredaktörerna och tillika skribenterna Hanna Björklund och Felix Finnveden (om ni vill ha ved kan jag vidarebefordra hans tlfnnr)... eventuellt inte acceptera hans julkalenderepisod. Det återstå att se... hur som helst kommer en länk till den suveräna (även utan min egen episod) julkalendern meddelas till alla som finner intresse, imorgon. OCH om själva inlägget (episoden) inte accepteras, även denna att publiceras på just denna blogg. Imorgon.

Hursomhelst är detta inte själva anledningen för att Raphaello's blogg har inträttats av Isak Raphael Boardman, även om jag hävdar att min julkalenderepisod är alldeles för lysande för att gå förlorad. Nej, jag vill i min sista tid i Rom få möjlighet att på ett nödigt sätt beskriva min vistelse här. De intryck jag har och vad som händer. Che sta successo. What happens.

Capito?

Om redan nämda chefsredaktörer inte accepterar mitt inlägg, kommer "Isaks unika lajbans-julkalender" att inveteras på denna blogg. So stay tuned! Sta tunati, kan det heta på italienska. Vem vet? (Italienerna).

Hejhej, vill jag säga. Och jag vill välkomna er välkomna till denna blogg.

Mvh Isak.
Till er alla för er alla: en riktigt god jul!