fredag 5 december 2008

"Nakenmördaren använde barn som mordvapen" skriver kvällstiningarna, medan det däremot i samtilga övriga tidningar pratas om en viss julkalender

Länk till sanningar om stockholmsnatten, en alternativ julkalender av Hanna Björklund och Felix Finnveden. Historien: http://www.facebook.com/group.php?gid=5172404 8904&ref=mf

Mitt gästförfattarbidrag har accepterats av chefsredaktör Hanna Björklund och, av tystnad tolkat, Felix Finnveden.
Jag hoppas du har hittat mycket ved och är glad Felix!

Idag är det fredag och det betyder att det ska ätas PASTA! Tjooohooooo!! Yesyesyes.

En herre i sina bästa år: "Men jag trodde att man åt pasta varje dag i Italien?"
Vacker kvinna: "Det stämmer min bäste herre. Jag har själv levt i Italien i många år, för många år sedan."
Herren: "Å-hååå.."
Kvinnan: "Jadåå.."

Jo så det blir alltså pasta idag igen. Men det är gott! Riktigt gott. Men det är fortfarande pasta, idag igen.

Inga kommentarer: